Penyokong Politik Tegar

Katanya dalam ciapan di Twitter. Dia tu berasal dari Semporna seorang Guru Sekolah dan ada bau bau bacang dengan Shafie.

Penyokong Tegar Itali Mengamuk

Jul 04 2021 Penyokong tegar Presiden PKR Iswardy Morni selepas dihadapkan di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membuat pengakuan tidak bersalah atas pertuduhan mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan dan menghina Yang di-Pertuan Agong.

Penyokong politik tegar. Azmin sebelum ini adalah penyokong setia Anwar yang bersamanya ketika dia dipecat sebagai timbalan perdana menteri. Jul 24 2021 Rasanya admin kenal siapa yang membahasakan pimpinan dan penyokong Warisan Semporna ini. Jul 18 2021 Penyokong tegar Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim Iswardy Morni bertindak biadab dan menderhaka terhadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah dalam program secara langsung di Youtubenya.

Berkata bahawa menjadi bankrap mungkin akan membantu Najib dari segi imej politik beliau di kalangan penyokong tegar. Apr 20 2021 Beberapa penyokong tegar Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi gagal mengawal emosi dan naik berang susulan kritikan seorang pemimpin Bersatu yang menyifatkan kumpulan penentang dalam UMNO yang tidak mesra dengan kerajaan Perikatan Nasional PN sebagai binatang politik. Gat dekat seorang penyokong tegar satu parti politik ni tanya secara sinikal kenapa sekarang dah slow kecam DAP.

This Im sure will be an unpopular post. Posted on Ogos 26 2019 Categories 11 Tindakan Zalim Najib Berkaitan 1MDB 17 CEK AMBANK MEMBUKTIKANNAJIB MELAKUKAN PENGGUBAHAN WANG HARAM Abu Leman Munafik-Penyokong Najib Tegar BUKTI NAJIB MENZALIMI RAKYAT TANPA BELAS KASIHAN BUKTI NAJIB PENGKHIANAT UTAMA KEPADA. 18 Full PDFs related to this paper.

Oleh NOR HAZWANI NOH. Author UMNO TAWAN KELANTAN DALAM PRU KE 15. Sep 23 2020 Pembohong tegar dan ahli politik gila.

Benda yang korang baru nak tersedar. May 31 2021 PAS Pusat menyifatkan tindakan penyokong tegar Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim Iswardy Morni menghina Yang di-Pertuan Agong. Jun 14 2021 Ahli politik itu juga mengulangi pandangan beliau bahawa tindakan yang diambil terhadapnya itu adalah sesuatu yang dirancang oleh kerajaan Perikatan Nasional yang mana beliau merupakan sebahagian dari kerajaan itu.

Download Full PDF Package. Pernah menjadi penyokog tegar politik Shafie baik semasa dalam UMNO mahupun hari ini sebagai Presiden parti Warisan. Kerana ia tidak akan senada dengan Anwarista Matahirisma NajibMah macais penyokong Umno tegar mahupun walaun Pas.

Yang Betul Yang Salah 2020 Download. Apr 03 2021 Seorang lagi penyokong tegar Anwar Abdul Razak Ismail senada dengan Ronnie dengan berkata sebarang bentuk kerjasama dengan Mahathir perlu dielak selain menambah bahawa PH melakukan kesilapan. Apr 20 2021 Penyokong Presiden UMNO Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi Zamil Ibrahim yang juga bekas Presiden Parti KITA melenting maki hamun tidak berpuas hati kenyataan b.

Dan kalau tidak silap pernah berdebat panas dengan admin. Kepada penyokong tegar Annuar Musa kita nak tanya sikit kenapa sebelum jadi menteri dia bercakap nada begini dan selepas jadi menteri nada dia bertukar sepenuhnya. Lalu beberapa kali tangkaplayar ni di paparan berita fb saya.

May 30 2021 Penyokong tegar Anwar hina Agong ditahan PKR enggan tampil bela May 30 2021 Iswardy Morni dalam siaran langsung di Youtube bangga dapat menghina Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Riayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Raja Permaisuri Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah. Pendek kata ia akan dihentam oleh semua hantu politik yang taksub dengan parti dan pemimpin tertentu tak kira la dari PN BN mahupun PH. Yang Betul Yang Salah 2020 Bebas News 2020.

Lalu beberapa kali tangkaplayar ni di paparan berita fb saya. Aug 13 2020 Komen tersebut dilontarkan oleh Azmeer Khalid yang menggelar dirinya Aktivis politik negeri Perak iaitu Bukan KJ ini salah seorang yang bersama dengan YB SIVANESAN malam tadi mungkin memberi gambaran siapa sebenarnya individu tersebut kerana sebagai penyokong tegar Tun Mahathir dan PEJUANG tentu beliau lebih mengetahui. Tindakan DAP Wilayah Persekutuan menawarkan bantuan guaman kepada aktivis bendera hitam yang dikenakan kompaun kerana terlibat bantahan antikerajaan di Dataran Merdeka memperlihatkan pihaknya sentiasa menyokong tindakan anti.

A short summary of this paper. Jul 02 2021 Polis telah menahan penyokong tegar bola sepak Alfadli Awaludin33 atau dikenali dengan gelaran Rambo dan Mohd Ridzuan Ahmad 36 atau Lekir. 2 days agoHimpunan di Dataran Merdeka.

Gat dekat seorang penyokong tegar satu parti politik ni tanya secara sinikal kenapa sekarang dah slow kecam DAP. Benda yang korang baru nak tersedar. DAP bermain wayang politik.

Sabah Fa Tiada Makna Bola Sepak Tanpa Penyokong Kuat

Mountdweller88 Masih Ada Rupanya Penyokong Tegar Yang Bodoh Politik

Penyokong Tegar Kekal Di Belakang Singa Berita Sukan Beritaharian Sg

Nazri Saya Penyokong Tegar Anwar Sentiasa Jadi Rakan Beliau Semasa Mstar

Penyokong Tegar Presiden Umno Naik Angin Apabila Kluster Mahkamah Dilabel Binatang Politik Youtube

Bendera Putih Gambaran Kegelisahan Penyiksaan Psikologi Buat Pas Media Rania

Wanita Maut Rusuhan Keganasan Di Capitol Penyokong Tegar Trump

Meriam Air Hampir Diguna Selepas Penyokong Anwar Enggan Bersurai Astro Awani

Malaysia Milik Rakyat Penyokong Umno Tegar Hina Mb Selangor Bodoh Dalam Ekonomi


LihatTutupKomentar