Penyokong Terbaik Kedah

Apr 23 2021 Johor Darul Tazim FC also simply known as JDT FC is a football club based in Johor. Untuk aksi musim depan saya mahu pastikan aksi terbaik saya untuk mereka penyokong Kedah dan ini mendorong saya terus bekerja keras dan saya mesti bersungguh-sungguh untuk.

Pulun Aksi Terakhir Di Darul Aman

Jul 21 2021 Siaran langsung keputusan Kedah vs Penang FC 24 Julai 2021.

Penyokong terbaik kedah. The club currently plays in the top division in Malaysian football the Malaysia Super League. Sebagai penyokong setia Kedah kami mahu mengucapkan selamat berjaya buat Liridon yang akan memulakan tugas baharu nya bersama skuad Kebangsaan selepas ini dan sebagai penyokong Kedah kami tetap berbangga dengan pengumuman ini. 834 talking about this.

Live Streaming Kedah KDA FC Vs Penang FC Liga Super 2021 Keputusan Semasa Terkini Dan Penuh. Dec 16 2020 Terdapat beberapa logo menarik yang telah menjadi pilihan para penyokong Kedah namun mereka mempersoalkan bagaimana logo rekaan pemenang utama yang langsung tiada dalam senarai 3 logo terbaik dipilih oleh KFA. KELAB PENYOKONG JDT - Gelang Patah Familia.

Jan 20 2017 Kedah FA. Abdul Hadi Hamid Goalkeeper. KAMI PENYOKONG SETIA DARI GELANG PATAH SENTIASA BERSAMAMU JDT.

Secara keseluruhan pasukan Kedah juga dinobat sebagai pasukan terbaik untuk musim 2017 walaupun mereka hanya mampu meraih posisi ke-4 dalam saingan Liga Super. Penyokong Bola Sepak Kedah. JDT AND INTERNATIONALLY ESTABLISHED FN TIE UP THREE AND A HALF YEAR.

BIAR JASA JADI KENANGAN. Dec 22 2017 Penyokong Kedah turut diiktiraf sebagai penyokong terbaik untuk 2017 manakala pasukan media Kedah FA diberi Anugerah Media Sosial Terbaik. Dec 30 2020 Saya bertekad nak buktikan kembali kepada penyokong sepertimana aksi terbaik saya capai semasa bersama Kedah pada musim 2016 hingga 2018 lalu dan bila sudah balik ke Kedah saya berazam mahu membuktikannya masih bagus seperti dulu.

Dec 23 2020 Penyokong Kedah adalah penyokong fanatik jika dibandingkan dengan mana-mana penyokong pasukan lain yang saya lihat tapi bagi saya memang penyokong Kedah fanatik habis. Mar 15 2020 Penyokong setia Kedah berharap pasukan mereka dapat mempamerkan aksi cemerlang ketika menentang Selangor malam ini meskipun terpaksa bermain tanpa kehadiran penonton di Stadium Darul Aman di sini susulan penularan Covid-19. Dec 22 2020 Untuk aksi musim depan saya mahu pastikan aksi terbaik saya untuk mereka penyokong Kedah dan ini mendorong saya terus bekerja keras dan saya mesti bersungguh-sungguh untuk mereka.

May 03 2021 KEDAH Darul Aman KDA FC memohon doa semua penyokongnya agar pasukan tersebut dapat beraksi pada tahap terbaik bertemu Johor Darul Tazim JDT pada aksi ke-12 Liga Super 2021 pada malam Selasa. Bermula kebangkitan sejak 2015 Kedah telah memenangi 4 Kejuaraan berbeza iaitu Juara Liga Perdana 2015 Juara Piala Malaysia 2016 Juara Piala Sumbangsih 2017 dan Juara Piala FA 2017 pada 3 tahun berturut dan Hanya tinggal Kejuaraan Liga Super saja belum dimenangi sejak kebangkitan Kedah tahun 2015 hingga 2017 ini. PENYOKONG JDT EKSISTENSI PENYOKONG TERBAIK UNTUK KELAB BOLASEPAK TERBAIK 08072021.

Pasukan Kedah Darul Aman FC KDA FC melayani kunjungan Penang FC bagi perlawanan ke-14 saingan pusingan kedua Liga Super 2021 LS14 yang dijadual berlangsung pada hari Sabtu 24 Julai 2021.

Penyokong Selangor Kedah Lancar Perang Awal

Penyokong Kecewa Dengan Pengurusan Kedah Football Tribe Malaysia

Penyokong Kedah Terbaik Home Facebook

Penyokong Kedah Puas Hati Penjualan Tiket Final Piala Malaysia News Stadium Astro

Fa Kedah Penyokong Hijaukuning Anda Memang Power Facebook

Berita Gembira Buat Penyokong Kedah

Penyokong Kedah Terbaik Home Facebook

Penyokong Kedah Terbaik Home Facebook

Rekod Double Treble Kedah Penyokong Bola Sepak Kedah Facebook


LihatTutupKomentar