Penyokong Umno Sedih Kekalahan

Barisan Nasional melantik Ismail Sabri Yaakob Ahli Parlimen Bera sebagai Pengerusi merangkap Ketua Pembangkang di Parlimen. Jun 13 2008 4.

Pin Di Decor Ideas

Ini sudah tentu mengecewakan mereka daripada ahli UMNO terutamanya yang dengan hati yang sedih dan tangan yang menggeletar mengundi parti lawan.

Penyokong umno sedih kekalahan. SHAH ALAM - Penyokong-penyokong UMNO perlu bertenang dan berdoa agar Datuk Seri Najib Tun Razak diberikan kekuatan untuk melawan segala kezaliman pertuduhan politik terhadap dirinya. TIDAK MUSTAHIL KEJATUHAN PAKATAN RAKYAT SELANGOR AKAN BERPUNCA DARI PROJEK KANDANG KHINZIR ISU ARAK DAN PEMBINAAN ATAU PEMINDAHAN KUIL. Kekalahan UMNO yang teruk telah mempengarurhi ramai orang Melayu yang lain.

Sep 01 2020 Maka majoriti besar kekalahan Amir Khusyairi iaitu 10945 undi adalah signal daripada pengundi terutamanya di kalangan penyokong PH sendiri bahawa kegagalan pembangkang menyusun kekuatan dan. Apakah Umno makin tidak relevan. May 20 2018 Anggota jawatankuasa Umno Bahagian Pekan Melati Ali 65 berkata beliau akan kekal setia kepada Najib walaupun Umno mengalami kekalahan teruk pada pilihan raya umum lalu.

Kelab Penyokong Kerajaan BN digantikan dengan Majlis Ahli Parlimen BN selepas berlangsungnya pilihan raya umum Malaysia 2018 yang menyaksikan kekalahan BN mengekalkan pemerintahan. Untuk masa ini ya. Penyokong UmNo dan PAS pula sudah tentu merasa gembira dengan kekalahan calon daripada PPBM.

Jul 28 2020 A. Mar 16 2008 Sebahagiannya kawan saya dan penyokong saya juga dan mereka memohon maaf kerana tidak mampu membantu. Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia Datuk Zahida Zarik Khan berkata proses keadilan masih lagi berjalan kerana terdapat Mahkamah Rayuan dengan panel tiga.

Mar 22 2011 Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan bekas Ketua Wanita Umno Tan Sri Rafidah Aziz bahawa perbuatan mensabotaj calon oleh penyokong BN kerana isu pemilihan calon menjadi antara punca utama kekalahan B Ndi Perak Selangor dan Kedah pada pilihan raya umum lepas. Tetapi kekecewaan ini tidak terhad kepada mereka sahaja. Mar 03 2019 Penyokong Tun M dari kalangan ahli-ahli PPBM ramai yang merasa sedih dengan kekalahan calon parti mereka di PRK Semenyih.

Jul 12 2021 Kepada penyokong England pula janganlah koyak lama-lama okey. Aug 29 2009 Perlu diingat sejarah Khir Toyo dan UMNOBN SALAH SATU FAKTOR KEKALAHAN pada 2008 adalah berpunca dari anugerah penyapu yang diberikan. Oct 14 2020 Melihat kekalahan yang bakal dihadapi Bersatu dalam PRU Muhyiddin membawanya keluar daripada PH dan membentuk gabungan baru - Perikatan Nasional PN - dengan parti pembangkang termasuk Umno dan.

Penyokong Najib Razak yang berkumpul di perkarangan Kompleks Mahkamah di sini sedih selepas hakim memutuskan bekas perdana menteri itu bersalah terhadap 7 pertuduhan berhubung RM42. YB ahli parlimen kita. Baca dengan hati yang tenang ye.

Jul 28 2020 KUALA LUMPUR. May 21 2018 Ketika Di Pekan Luahan Hati Najib Ni Buat Ramai Penyokong BN TERSENTUH Selepas lama tak berucap selepas kekalahan pada pilihanraya lalu beliau tampak bangkit dan mula membuat ucapan yang buat ramai penyokong BN selama ni tersentuh hati. Bagaimanapun Presiden Umno Dato Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi percaya sebahagian rakyat yang pernah menolak Umno pada PRU14 menyedari natijahnya biarpun masih ada yang segan dan silu.

Ia tidak selalunya begitu. Pemilihan kedua dilakukan pada 30 Jun 2018 Sabtu. BN KALAH BUKAN SEBAB PARTI LAWAN LEBIH BAIK TETAPI.

Umno mengakui kekalahan pada Pilihan Raya Umum ke-14 PRU14 banyak mengajar dan menginsafkan pemimpin dan ahli parti itu. Jul 02 2018 Aku menyokong penuh keputusan ini memandangkan UMNO perlukan roh asal parti untuk kembali bangkit di saat kekalahan ini. Ikuti luahan hatinya itu.

Kali ini cerita mereka pada saya. Dengannya lepas habis perlawanan huru-hara Stadium Ramli dia buatnya apabila penyokong England dikatakan tak dapat terima kekalahan dan bertindak menyerang penyokong Itali. Jika Umno memberikan khidmatnya pada negara dan menjaga semua kaum maka Umno akan menjadi relevan semula.

Dec 05 2010 Saya memerhatikan dan menyaksikan dengan penuh insaf keriangan melampau dan dibuat-buat oleh penyokong UMNOBN meraikan kemenangan mereka di dalam dan di luar Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson yang menjadi Pusat Penjumlahan Rasmi Undi Pilihan Raya Kecil N31- Bagan Pinang. Mar 03 2021 KOTA BHARU. Peristiwa seperti itu kerap saya rasai dalam banyak pilihan raya.

May 14 2018 Memang sedih buat seluruh pemimpin ahli dan penyokong UMNO untuk menerima kekalahan itu namun di sisi positifnya UMNO-BN menunjukkan kematangan tinggi untuk menerima keputusan rakyat tanpa mencetuskan sebarang insiden buruk. Cukup-cukuplah UMNO dibelenggu duniawi selama 72 tahun penubuhan. Ini semua angkara Kali.

Jun 23 2021 Ahmad Atory Hussain berkata tiga kumpulan itu membabitkan Kluster Mahkamah puak penyokong Hishammuddin bersama 16 Ahli Parlimen dan kelompok yang menyokong Penasihat Umno Tengku Razaleigh Hamzah.

Https Twitter Com Ngakorming Status 331750329517481984 Photo 1kesedihan Yang Keterlaluan Datuk Seri Anwar Ibrahim Terhadap Kekalahan Pa Suara Persamaan Sedih

Ndp Edjsfxofvm

Pakatan Rakyat 08 16 10

Video Jawapan Ds Ismail Sabri Kepada Kegopohan Mca Yang Kekeringan Idea Untuk Bangkit Dan Kepada Dap Yang Sengaja Mempolitikan Isu Harg Video Pandora Screenshot

Blog Blog Rasmi Parti Barisan Nasional

Ndp Edjsfxofvm

Isu Kalimah Allah Akhirnya Selesai Dengan Semua Pihak Sependapat Iaitu Ia Tidak Boleh Sama Sekali Digunakan Dalam Kitab Dan Risalah Allah Hadis Movie Posters

Diatas Merupakan Print Screen Dari Salah Seorang Penyokong Tegar Pakatan Pembangkang Jelas Sememangnya Beliau Ada Niat Hendak Menghina Anak Tgna Jika Tidak S

Kata Kata Orang Yang Pernah Asalkan Bukan Anuar Ibrahim Facebook


LihatTutupKomentar